Våren är på väg, eller kanske inte

Jag blev så glad förra lördagen så jag märkte att solen sken och att det äntligen började bli lite varmt. Jag blev ännu gladare då de var sol för det mesta hela förra veckan och då jag faktiskt var tvungen att använda mina RayBan solbrillor!
Men vad hände sen, jo, det kom tråkiga moln som var gråa och det blev kallt och började regna. Då blev jag ledsen.




Förra lördagen (vecka 11, tror jag att det var. Det var inte denna lördagen
utan förra..) då var det såhär fint väder. Och jag var tvungen att använda mina
solbrillor här också.

En riktigt fin solnedgång som speglar sig mot Domkyrkan men redan här börjar
tecknen på dåligt väder. Dåliga, dumma tråkiga gråa moln som visar
tecken på regn. Usch! Och det regnar fortfarande är fortfarande grått, tråkigt och regnigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0