Ut på stan

Hej!

Hur är det med er? - Jag mår gött jag. Nu är äntligen dagen över. Den dagen jag har haft ''ångest'' för jätte länge p.g.a franska provet men det gick bra. Jag kommer att förlora poäng men så är det!

Nu när jag kommer hem ska jag faktiskt unna mig att gå ut på stan som jag inte gör så ofta som det kanske inte märkts även om jag skriver att jag ska gå ut på stan på bloggen så händer det oftast inte (det kanske var lite svårt att förstå detta...). Sen ska mamma och jag sticka till Nova Lund för att hämta mina skor som jag är två veckor försenad med och sen ska jag titta lite på växter som jag kan skaffa till mitt rum.

Nu måste jag sticka hem just bara för att jag skriver detta i datasalen på skolan!

Hörs sen med lite bilder!


Kommentarer
Felicia H

Är du -94:a eller -95:a? :P

2009-03-04 @ 16:44:11
URL: http://fillanhansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0