Tyra Banks Show

Jag sitter nu och kollar på The Tyra Banks Show då det handlar om sex.

Det handlar om personer som har jobb/haft jobb som prostituerad. Det finns en ung kvinna (19 år) som har en pappa som har tvingat henne att bli prostituerad och skaffa pengar genom det sättet! Ni kanske har hört talas om dem: Summer och Rich. Fy fan vad jag hatar Rich! Vi har fått följt de genom kameror och säsongen innan denna säsong när han lär upp henne att vara prostituerad. Han är hennes ''manager''. Han stylar henne, klipper hennes hår och vaxar henne vid hennes underliv. Och det ska vara hennes pappa! Fatta! Hon var med i en intervju säsongen innan denna där hon sa framför kamerorna att hon hade en pojlvän och att hon verkligen ville sluta för hon tänkte på honom hela tiden. Hennes pappa sa att hon aldrig skulle klara av att hålla den relationen för han sa att hon hade haft typ tio killar på en månad, så han sa att det inte skulle funka. Hennes pojkvän var då med under det programet och han sa till henne pappa. Du har fel. Hon är helt fantastisk, och du ska sluta med det du gör. Han gick fram till Christie som hon nu heter och inte Summer eftersom att hon slutat att vara protistuerad. Han gick fram till henne och sa '' du är helt fantastisk och jag vill spendera resten utav mitt liv med dig. Vill du gifta dig med mig?''. Och nu under detta program frågade Tyra henne om hon fortfarande var förlovad och svarade Christie '' Min pappa hade rätt.'' Och jag började bli lite rädd. Christie: '' Jag är inte förlovad. Jag är gift''. och jag blev så sjukt glad.
Att ha en pappa som egentligen ska vara en förebild till ens dotter men som då tvingar henne till att vara prostituerad, att tvingar henne till att vaxa henne vid hennes eget underliv som ska hållas privat och dessutom görs, att tvinga henne till allt han säger och sturuntar i vad hon tycker och säger och säger själv senare i programmet: '' Jag älskar dig verkligen innerst inne. Jag vill att du ska vara lycklig och jag ville inte såra dig''. Men vad i helvete! Vad är det du gör? Jo, du gör precis som din dotter säger. Du sårar henne så otroligt mycket. Du har tagit hennes själv ifrån henne. Du ska alltid finnas vid henens sida, i vått och torrt. Men det finns ingen förälder där. Det finns ingen i henens familj som kan stötta henne. Du skyller allt på din dotter. Men då det är du som gör det och försöker se oskyldig ut!
Vad tycker ni om detta? Är jag den enda som tycker att detta är så dumt att jag håller på att dö pch är så arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen?
Ordet är erat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0