Torsdag

Hej!

Hur mår ni? - Jag mår skit dåligt, jag är jätte ledsen och jag är ledsen över att inte kunna berätta det eftersom att jag skriver om nästan allt här på bloggen! Men denna gång kan jag inte...
Idag gick skolan riktigt bra. Biologi provet gick bättre än väntat och sen har dagen varit rätt piss men ändå rätt OK. Det är svårt att berätta för skolan har varit piss dålig p.g.a en sak som hände igår och det var just den saken som jag är ledsen över just nu... Men jag ska inte berätta något för det finns faktiskt saker jag vill hålla privat även om jag berättar otroligt mycket här på bloggen.

Nu ska jag titta lite på Top Model sen blir det SO plugg där jag skriver om den franska revolutionen och sen ska jag också läsa 60 sidor i en bok. Alltså ska den vara utläst tills imorgon. Men jaja, det är bara att sätta sig ner!

Hörs förmodligen senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0