Tisdag

Hejsan!!

Hur är det med er? - Jag mår fantastiskt. Pojkvännen kommer strax så jag ska umgås lite med honom nu innan han sticker till Tjeckien. Gud vad jag kommer att sakna honom! Han bor 40min ifrån mig så där är ibland lite svårt att träffas och det beror också ibland på träningar osv, men nu ska jag äntligen få träffa honom så idag ska jag skippa innebandyn och gå på dansen istället. Så, jag tränar på torsdag och söndag istället.
Matte provet idag var jätte svårt (jag brukar tycka det...) men orkar inte bry mig om jag får under minimum poäng. Det kändes bra i alla fall när jag gick därifrån.

Nu ska jag fixa lite här hemma och sen blir det tid med Mr. Wonderful.

Bloggar kanske senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0