Texas, Dallas resan del 3

Nu har jag skjutit upp på det alldeles för många gånger så nu ska jag faktiskt ge er del 3 av Dallas resan.
Jaha, då åkte jag och min familj till en stad som hette Stockyards i Fort Worth som såg/ser exakt ut som en riktig ''Lucky Luke'' stad.
I den staden red jag bl. a på en tjur och stod brevid en äkta cowboy!
Kolla in bilderna nedan!


Här står jag brevid någon trägubbe.. och vädret var inte alls så dåligt som det ser ut att vara...

...utan det var mycket finare med skinande sol!

Sen fotatde jag en massa tjurar också...

och denn verkade också vara tjurig, och verkade ''inta'' position för attack! Hjälp!

Sen fick jag också chansen att rida på en tjur och stå brevid en äkta cowboy!
Tänk er, jag var i ''himlen''. Jag ska säga er att jag var riktigt rädd innan jag satte mig på
den där stora tjuren!

Och här har vi bara en vanlig staty.

Del 4 kommer kanske senare eller imorgon!
Internet på andra datorn funkar inte som vanligt så jag lägger ut bilder imrogon.
Sen så får jag se om jag byter bakrund och sånt nu men det gör jag förmodligen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0