Sjuk

Hejsan!

Nu sitter jag här hemma och snyter mig var femte minut, och jag skämtar inte. Jag har blivit jätte sjuk och kommer förmodligen sitta här hemma i ett par dagar...

Förlåt för den dåliga bloggningen igår men jag fick tid till att sticka hem till S, så jag bloggade knappt alls igår.
Igår gick jag ju också till Make-Up Store där jag fick en smink kurs och smink produkter. Jag blev skit snygg! För första gången på länge trivdes jag faktiskt i mitt utseende. Det kändes riktigt skönt. Jag tig ett foto men jag kommer inte ihåg om jag raderade det eller ej. Annars får jag bara sminka om mig och visa den snygga sminkningen.

Nu ska jag lägga mig och sova igen men vi hörs kanske en gång till senare idag.

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0