Nu ska jag plugga

Så, nu har jag ''bråkat'' lite med kycklingen och nu ser den för en gångs skulle bra ut i ungen där den ligger och gottar till sig tills ikväll. Än så länge har jag ju bara suttit här framme och hållt på här vi datorn men nu ska jag lyfta på mig och börja plugga så det blir gjort någon gång! Är det inte bara superjobbigt då man verkligen säger till sig själv att man ska göra läxorna och att skolan är prio ett men ändå fastnar här framför datorn? Är det inte lite surt?
Nej, men nu menar jag allvar. Ska bara ringa till mamsen och kolla om jag kan göra en smoothie nu innan middagen eftersom att den börjar närma sig. Kanske inte så bra att äta en mättande smoothie innan middagen men idag tänker jag faktiskt göra det. Ta hand lite om mig själv medan jag gör läxorna. En superbra kombination! Då får man energi av smoothisen och allt blir så mycket roligare när man har någonting att dricka eller äta när man pluggar.

Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0