Mr. Wonderful & The best day of my life

Hej!

Hur mår ni? - Jag mår helt fantastiskt. Det är nog den lyckligaste dagen i mitt liv.

Jag berättade ju att jag var på kiosk-tjänst i torsdags och det var då allting hände. Den dagen som förändrade mitt kärleksliv. Där skulle jag stå med olika mammor i ungefär tre timmar under A-lags matchen. Sen senare så kom det in en dotter till en utav mammorna som var jätte snäll, gullig och rolig. Sen kom också hennes storebror in. De skulle egenligen inte jobba men fick göra det ändå. Så den här killen, jag kommer att kalla honom för Mr. Wonderful, var jätte snäll. Han är född 94:a samma som jag. Han är helt jätte snäll, söt, artig mysig och abolust jätte rolig. Under denna kiosk-tjänst så sa jag att jag var singel. Senare så skrattade vi och jag hade det i alla fall jätte trevligt. Vi gav varandras nummer och msn. Senare på kvällen när jag precis hade kommit hem så fick jag ett sms av honom där det stod ''Hörde att du var singel. Det är jag också. Vi får höra kontakten eller nåt. Puss!'' och självklart lyckades min bror se det... men jag blev i alla fall jätte glad och började smsa med honom. Vi smsade med varandra jätte mycket under torsdagskvällen och frågade mig om vad jag gillar honom. Då sa jag att han skulle svara först, då skrev han '' Jag tycker om dig jätte mycket. Just nu tänker jag bara på dig. Artig, mysig, alldels för snygg och nyfiken. Alltid rolig.'' Senare skrev han att varje mening skulle börja med Amanda. Då blev jag ännu mer lycklig. Så, vi snackade genom msn igår kväll och hade det jätte trevligt och roligt och vi lärde känna varandra rätt mycket. Vi bestämde att vi skulle hitta på något idag och det gjorde vi. Jag gick och kollade på när han dömde en ishockey match. Sen stack vi hem. Kollade på film åt lite och sen gick vi in till mitt rum och hade lite kuddkrig och pratade och skrattade. Sen satte vi oss i sängen och så sa han att jag skulle lägga mig ner vilket jag gjorde. Sen myste vi lite och så kom vi varandra närmare. Sen kom det. Sen pussade han mig. Mitt livs första kyss med en helt underbar person. Sen låg vi där och pussades. Jag grät eftersom att jag aldrig har varit så här lycklig dessutom gör han mig glad och han är min första pojkvän. Sen myste vi och sen var han tvungen att sticka. Då blev jag ledsen för jag ville ligga kvar där och mysa men han var tvungen att sticka hem. Så, jag har det lite tråkigt nu men kommer säkert att hitta på någonting. Ni kanske tycker att detta gick lite snabbt men jag tycker att det gick bra ändå. Jag trodde aldrig att det skulle bli så här men jag är så glad. Han föll för mig och jag gjorde detsamma. Mr. Wonderful om du nu läser detta ska du veta att jag älskar dig jätte mycket och tänker nu på dig jätte mycket. Du gör mig verkligen lycklig och det var just därför jag började gråta. Har aldrig haft den där härliga känslan som jag fick. Den var helt underbar. Tack för att du finns. Du är den som är värd att älska.

Så, just nu är jag verkligen alldels underbart lycklig och jag vet att det finns personer som vill vara med mig.
Snart ska jag upp till grannarna och ha ''knytkalas'' då vi ska kolla på melodifestivalen och äta gott men jag kommer förmodligen att sticka hem, jag får se...

Ha det!



Kommentarer
Inez =)

vad gulligt <3:D

2009-03-15 @ 00:31:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0