Måndag

Tjabba!

Nu har jag precis kommit hem från skolan och ska snart sätta mig ner och plugga rätt rejält. Ska också fixa ett gott mellanmål.

Jag har märkt det att det var veckor sedan jag lade upp bilder från Dallas resan men det beror på att jag bara inte har orkat, har inte haft lust och bara glömt av det. Samma sak gäller vanliga bilder från dagarna. Jag ska verkligen bättra mig men nu när plugget går först och då jag nu också har riktigt mycket plugg lägger jag bloggen i andrahand men försöker också att vara så aktiv jag kan. Jag ville bara att ni skulle veta detta eftersom att jag kan tänka mig att ni har undrat varför jag inte kommit med bilder o.s.v.

Nu ska jag sätta mig ner och plugga men vi hörs ju såklart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0