Kivik

Under lördagen i lördags stack jag och mamma och pappa och hälsade på några kompisar. Vi stack då till Kivik som ligger på Österlen. Vi tog en lite promis in till en fin liten skog som jag har bilder på!
Jag måste tyvärr säga att jag inte har så mycket att prata om... Så detta inlägg blir också kort...


En liten sjö...

Fotade några träd...Det ser ut som armar, har ni märkt det?


Här ser vi en stor gren som har blivit urgnagad från en talgoxe, tror jag att det var...?

Det var riktigt ballt!

Vatten från en å, som jag har bilder på längre ner, rann ut här och kom ut i havet.

Det ''spolas'' upp stenar varje natt. Och jag lyckades få tag på två jätte fina stenar.

E kan vara ritkigt galen! Hon kände att hon ville doppa sina fötter i vattnet och det gjrode hon.
Och vet ni vad hon sa? - Så kallt var det ju inte! Jag vill bada på påsken.
E, du är helt klart galen!

Hittade en jättefin å som jag försökte att fota, men det gick inte särskilt bra.
Men jag är nöjd ändå.

Samma å såklart!


Detta är trädgrenar som sticker ut ur en grind. Jag kommer inte på namnet
av vad det heter. Hjälp mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0