Kärleks dikt

Det finns många jag har känslor för
På många olika sätt
Men det finns ändå en som betyder lite mer
Den har lite mer än vad dem andra har
Men man kan inte alltid säga allt...
För om jag berättar så talar hela skolan
om det en sekund senare
Så blir det fler rykten som det inte alls behöver bli
Om jag vill hålla det hemligt så ska jag det
Men mina känslor tar över mig snart
Jag kan snart inte kontrollera mig själv just bara för denna person
Men när man hört att den gjort någonting på någon annan
då börjar man verkligen undra
Undra om den personen verkligen betyder nåt
Om människan verkligen har en plats i mitt hjärta och huvud
Jag måste fundera på om personen verkligen betyder nåt för mig
Men när han går förbi gör han att jag får fjärilar i magen
Och han är den första
Den första som får mig att må bra 
Den första som får fjärilarna att flyga runt i magen på mig
Det känns som om jag är i himlen och har det jättebra
Jag önskar att det vore den personen och jag
Men det går inte
Och kommer aldrig att gå
Man kan alltid drömma och ha tankar
Men jag måste bestämma mig
Om han är den jag vill ha
Och om männsikan verkligen har en plats i mitt hjärta och huvud
Om den verkligen betyder nåt för mig
Men det första jag måste göra är att komma över personen
Och det kommer att ta lång tid
Väldigt lång tid...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0