Fredag och har halsont

Hejsan Svejsan på er!

Nu sitter jag här igen i datorsalen på skolan och inväntar en lång och tråkig fysik lektion. Vi ska nu ha läxförhör och jippi för mig som inte fattar ett skit av läxan. Grattis!
Idag kommer brorsan hit och det betyder då att det blir en hel helg med en brorsa som har körkort. Ja, det har han och ärligt talat så känns det lite konstigt att en bror skjutsar en till något. Men, men, även han har ju blivit vuxen!
Ska verkligen föröska att blogga mycket nu under denna helgen och ska också lägga in lite foton.
Nu blir det läxläsning för mig tills lektionen börjar då jag bara kommer att klaga för att jag inte kan läxan...

Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0