Fredag då jag är tvungen att städa...

Hejsan!

Hur är det med er? Mig är det helt OK. Idag är det fredag vilket gör mig på lite bättre humör. Idag kommer brorsan och det är bara två dagar kvar tills jag ska till Make-Up Stor eoch få en smink kurs och att jag äntligen förmodligen ska få träffa pojvännen igen efter en vecka då vi inte har träffats eftersom att han är i Tjeckien. Han kommer hem på söndag...
Idag måste jag tyvärr städa rummet just bara för att det är damm överallt och att jag inte gjort en storstädning på jätte länge...Men nu sitter jag då här och lyssnar på musik och har bara inget att göra så nu måste jag verkligen resa på mig och gå och städa mitt rum så att det blir klart.

Hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0