Franskan färdig men svenskan kvar

Tjabbare!

Nu har jag nästan gjort klart franskan ska bara kolla igenom allt innan jag lägger mig snenare ikväll och så får jag hoppas att det går bra nu imorgon! Jag har dock svenska kvar. Lillebrorsan är på ishockey och där är också mamma och pappa så ingen kan hjälpa mig. Det handlar om Carl med ishockeyn nästan 24/7 men en ska är ju säker: de, eller Carl, pratar om ishockey 24/7 och det är sjukt jobbigt! Jag gillar inte ishockey och tycker att vi ska prata om dans och innebandy istället 24/7 och så får vi se vad lillen säger om det! Jag har varit i ishallen sedan jag var liten då jag var med på storebrorsans träningar och rätt många av Carls också... så jag blir rätt trött när man bara nämner och när jag får komma i närhet av ishockey och ishallen, men det är roligt att åka då jag själv åkt konståkning i ett och ett halvt år när jag var yngre så jag har känslan i mig...
Nu ska jag snart bege mig av till dansen och få lite fritid i alla fall!

Jag bloggar kanske senare om inte så kommer del 2 av Texas, Dallas resan upp imorgon då jag är ledig efter skolan. Äntligen!

XOXO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0