En tråkig och jobbig Fredag

Hejsan!

What's up? - Jag mår inte särskilt bra... Är bara jätte deppig över att skolan har gått (piss) dåligt idag... Det började med tyska klockan 08:20-09:00, sen där efter hade vi fyrtio minuters paus tills vi skulle ha bild kl. 09:40. Jaha, under den rasten fick jag reda på att vi hade håla i idrotten för första gången sen i sexan tror jag, men det var p.g.a DM i handboll i idrottshallen. Då betydde det att jag skulle ha två timmars och tjugo minuters håltimme. Kul, tänkte jag då men så kul var det inte... Under de sista minuterna på den rasten gick jag och kollade på handbollen och det verkade så sjukt kul, spännande var det också. Men i alla fall. På lunch rasten stack jag hem för att äta och då fastnade jag bl. a framför datorn men hann till engelska lektionen då vi skulle titta på film. Sen var det bara svenska och musik kvar. Ingen i min grupp på musiken, förutom jag och Arvid allltså två kvar, som inte ''pallade'' att träna på våran låt och då blev jag lite arg... Förlåt hörrni, men det var ändå ganska skönt att ta det ''chill'' på musiken. Vi spelade knappt...

Ja, sen när jag kom hem tittade jag på Top Model så klart och The Hills och nu sitter jag här ock skriver detta och ska alldeles strax bege mig iväg till restaurang Vespa!

Förlåt om jag inte har varit så aktiv nu under det senaste dagarna jag har bara inte varit på blogg humör... Men nu är jag ledig på både måndag och tisdag det betyder att jag nu har fyra dagars ledighet! Gud vad skönt! Men det betyder också att jag kommer att blogga en hel del och också få upp massor med bilder och också delar av Texas, Dallas resan som jag har varit otroligt dålig på... Men det kommer, jag lovar!

Nu måste jag sticka så att jag inte blir sen till det beställda bordet på Vespa.
Hörs kanske senare då det kommer upp lite bilder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0