Armband från Panduro

Jag berättade ju tidigare om mitt armand jag gjorde i helgen. Allt sammans gick på ungefär 150 spänn och blev riktigt snyggt. Det är ett sånt armband där man kan fyllar på berlocker hela tiden och kan också byta ut berlocker. De små kulorna var dock jätte svåra att få på därför att det var ihåliga innuti vilket gjorde att det tog ungefär tio minuter, och jag menar det, att få på en kula. Men jag kom sedan på ett sätt för att få på dem snabbare.


Fyra stycken snygga kulor med några blommor på. (förlåt för kvaliten...)

Några långa runda fina berlocker.

Läder bandet

Och såhör snyggt blev det! Jordgubbarna och körsbären är mina egna.
Detta armband kan man ha till vilken outfit som helst!

//Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0