Vilket fynd alltså!!

Jag stack ju ut på stan tidigare idag och redan nu är det rea i allra dem flesta butikerna. Jag har fortfarande inte hittat nån pyjamas men jag hittar på någon lösning. Men jag gick i alla fall in på H&M för att kolla på pyjamas då, men istället hittade jag en hylla med reavaror på. Där fanns det bl.a bikinis för 29 spänn!! Jag tog då med mig en hel bikini, allstå både under&överdel och en överdel. Med summan 88 spänn! Det kan jag kalla ett riktigt fynd!
Jag måste dock ge mig ut igen imorgon för att hitta en svart eller brun underdel. Men det finns säkert någonstans!





Detta är det då jag hittade! Skitsnyggt nu till sommaren och en gyllenbrun kropp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0