Torture

Japp, det är preecis vad det är just nu...Jag plågas!! Det är så sjuuukt tråkigt här på landet och det finns inget bättre än att skriva här i bloggen och tråka ut er. Bra, va? Nää, inte riktigt. Men imorgon sticker vi hem och då börjar jag blogga lite mer. Mer bilder, mer om kändisar och allt sånt som kan vara roligt!

På måndag ska jag i alla fall vara med Olivia, och vi ska sova över! Wohoo! Sen blir det säkert något roligt påhitt med henne på tisdag, och sen på onsdag blir det packning och lite shopping inför resan och på torsdag gäller det!!
Nu är det 5 dagar kvar! Jag tänker på det heela tiden! Jaja, dagen kommer så småningom.

Dags för mig att sticka och kanske gå upp på berget och fota lite. Har inget bättre för mig.
Sen blir det en tidig kväll för mig. Men som vanligt då, som är så typsikt mig, så kommer jag nog att lägga mig senare än tänk i alla fall. Typiskt mig som sagt!

Ha en trevlig lördagskväll!


Kommentarer
Jannie

Ska överväga att börja med videoinlägg! :D



Hur mår du annars, haft en bra midsommar?

2009-06-20 @ 23:59:03
URL: http://chirlii.blogg.se/
Caroline, LINA FRANKღ

Ja, hon är underbar! Hihi :)

2009-06-21 @ 21:50:42
URL: http://carolinefrank.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0