Skolavsluutning!

Ja, det är då skolavslutning imorgon och nu har jag börjat göra mig iordning.
Målat naglarna jätte snyggt, ansiktsmask och lite sånt. Jag ska ju ha på mig min hawaiianska klänning imorgon med ett par svarta klackar. Har bara gått i dem en gång innan så det blir då andra gången jag går i dem imorgon. Jag är alldeles för lång för att ha höga klackar och dessutom säger mamma att jag inte ska ha det, men det bryr jag mig inte om. Just bara för att jag är alldeles för lång och inte kan gå i klackar, så då blir det ju ett problem, haha! Men klackarna jag ska ha imorgon har bara 3 cm:s så det är luungt. Bara det att dem ger lite skoskav men det får jag fixa genom att göra dem lite mjuka i hälen.

Jag har fortfarande inte vikt tvätt och allt sånt här hemma så nu tänker jag ta tag i det och faktiskt göra det.

Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0