Skolan imorgon

Hejsan!

Jag mår mycket bättre idag och förhoppningsvis så går jag till skolan imorgon också. Idag har jag sovit och tittat på tv, kul va? Nää, inte riktigt, så jag gick ut i det underbart tråkiga vädret, nämligen regn, mest bara för att få lite luft. Det är liksom inte det roligaste att sitta inne i en stor lägenhet och snyta sig stup i kvarten. Men, jag är lite piggare nu eftersom att jag tog en dusch tigare idag. Ni vet, jag kände mig sådär oerhört ofräsch som man brukar göra när man är sjuk. Usch!

Nu ska jag ta och städa här i köket hemma så att jag får undan allt innan mamma kommer hem sent ikväll, om hon får se det får hon nämligen spader. Hon är nog inte heller den enda som får det, hehe!

Syns ju självklart senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0