Sista dagen

Hejsan!!

Idag är det då den sista dagen i årskurs åtta. Jag dock får spendera den hemma.. suck! Men det är helt OK.
Morgon sista dagen!! Så jag längtar!

Usch, vad tråkigt väder det är! Och det här ska vara sommar? Regn, grått och 16 grader? Inte riktigt vad jag kan kalla sommar. Det ska ju vara 26 grader, sol och bad, trots att jag är en riktigt badkruka, men det får jag ändra på!
Det är kul när jag väl kommit i men när jag ska i är det en plåga!!

Jag har liksom värsta positiva inställningen inför nian. Det kommer kännas riktigt konstigt att börja nian och vara äldst och ha störst ''makt'' i plugget, men det ska bli så kul! Det har gått så sjukt snabbt sedan jag flyttade hit 2006.
De som finns i min klass är en stor del till att det gått så snabbt och att jag är så glad och allt bara är bäst! Men självklart familjen också.
Men när jag kom hit i sexan jag var såå blyg och hade riktigt dåligt självförtoende och var så negativ till allt! Men dem släppte in mig i gänget på ett sådant snällt sätt att jag börjat älska allihopa, om ni fattar avad jag menar? Haha!
Helt plötsligt fick jag ett otroligt självförtroende och var inte längre så blyg. Men det har tagit mer än ett år att få bort min negativitet, men nu är den borta och jag är positiv för det mesta!
Men i alla fall nu till ämnet. Jag har sagt det till mig att jag ska komma tilbaka till skolan efter sommarlovet och verkligen vara positiv till allt och verkligen ge allt för att få bra betyg, Det är väl en bra inställning? Det tycker jag.

Nu ska jag i alla fall ta och städa lite här hemma eftersom att det ingår i min månadspeng och eftersom att jag nu är i desperat behov av pengar till mobilen, så måste jag gå nu men vi hörs ju!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0