Ligger fortfarande

Godmorgon!

Hur mår ni? Jag mår bra, men har nu varit sjuk i över en vecka och jag börjar bli trött på det! Far min säger att jag sover allt för lite, men ändå sover jag 11timmar varje natt!? Jaja, jag får nog ta hans tips och lägga mig tidigare, för jag måste bli frisk tills på torsdag. Nu är det 6 dagar kvar!! Jösses!!

Idag är det då midsommar och jag ligger fortfarande i sängen, lyckat! Jag måste nu börja röra på mig och börja göra mig iordning för dagen. Outiften blir ett par ljusa jeans och min nya tubklänning från H&M och en vanlig vit kofta, om inte min San Francisco-hood om det inte blir alltför kallt, haha!

Men vi hörs ju!

PUUUUUUUSS!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0