Kjellbybadet!

Tjenix!

Idag var jag ju som sagt och badade. Högevall var stängt så vi stack faktiskt till Kjellby istället. och en självklarhet var ju också att man skulle bli bränd. Jag är röd i hela mitt ansikte, men fick fräknar på köpet så så farligt är det inte. Blev röd på mitt högra låt, som gör så otroligt ont! Det bränner som in i h***ete. Man så blir det om man inte har solkräm!
Men jag har i alla fall haft grymt skoj. Har inte haft såhär skoj på jättelänge! Olivia och jag kom superbra överens, och det känns som om vi har känt varandra hela livet! Nä, men hon är den absoluta finaste och sötaste människan jag träffat. Inte konstigt att Simon föll för henne. Ja, Olivia är Simons flickvän. Jag lärde känna henne när han ville ha lite ''hjälp''. Så jag ville hjärna hjälpa till, och som tur är blev dem tilsammans och man kan väl säga att det var jag som fick ihop dem, haha!
Hon är helt underbaar! Jag gillar henne verkligen.

Det blev i alla fall en hel del fottandes och jag lägger faktiskt upp dem också!



Olivia är den goaste!


Systrarna sitter tätt tillsammans. Båda är heelt underbara!


Här är vi alla tre då!


Här bjuder jag på mig själv. En riktigt dålig bild men bättre än inget!
Nya bikinin på också såklart!


Vi tre igen!! Kommer alltid att vara vänner men framför allt:
Olivia kommer alltid att finnas där för mig i vått och torrt.
Den enda jag kan lita på upp till 110% och prata allt om!


Kommentarer
olivia <3

HAHAHHAHAHHAHA va sexig jag e dåå xD uuuush fyyyfan va fuul jag e "/

2009-08-30 @ 21:15:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0