Fan, vad jag hatar det!

Tjenare!

Hur mår ni? Själv sitter jag här hemma och kämpar med min hosta och den värsta hela huvudvärken jag någonsin haft!
Det är så typiskt att jag ska bli förkyld nu sista veckan då det är som roligast i skolan. Gud, vad ledsen jag blir!
Jag har grymt ont i huvudet därmed också vid bihålorna, hostar, ont i halsen. Med andra ord ont överallt i kroppen! Jag hoppas verkligen att jag blir frisk innan veckans slut. Hoppas, hoppas!

Jag stack i alla fall trots min förkylning, till golfklubben imorse och det gick faktiskt riktigt bra.
Slog faktiskt 150-160 m som längst! Hände då bara en gång men blev riktigt glad då jag oftast bara brukar slå 70-90 m och toppa bollen. Tack vare Klas så fixade det sig idag! Jag har en liten ''dold'' talang. Jag har en sjukt bra sving men får inte riktigt iväg bollarna men nu får jag det! Och det fick mig på lite bättre humör.

Jag har dock inte sprungit idag eftersom att jag blivit förkyld och vill helst inte göra det värre.

Snart nu ska jag börja göra middagen då allt blir hemmagjort! Hemmagjord pasta med hemmagjord tomatsås! Mums!

Hörs kanske senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0