Faan!!

Godmorgon!!

Hur mår ni? Sovit gott? Njaäe, jag har väl sovit sådär. Vaknar oftast upp nu med täppt näsa och torr i munnen, och jag fixar det med nässpray, bara det att jag kan vara lite drogad av nässpray nu, haha!
Annars mår jag bra och ska snart nu äta frukost och ta mig en dusch så jag börjar vakna!

Idag ska jag ju vara med Olivia sötisen. Vi ska ut på stan för att förbereda några saker till min segling, och sen bara för att kolla såklart! Bullbakning blir det säkert också! Olivia ska också sova över här idag, så jag kan redan nu gissa på att dte kan bli en rätt sen kväll. Haha!

Ha det!


Kommentarer
Nina

tack raring :)



kram

2009-06-22 @ 11:13:49
URL: http://totalflopp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0