Dr. House - säsongsavslutning

Nu har Dr. Gregory House precis slutat. Och fan, vilket dåligt slut! Ursäkta mitt språk, men det var faktiskt ett riktigt dåligt slut. Jag vill verkligen inte att Amber skulle dö, men hon gjorde det i alla fall. Fan, skit!
Jag grät ändå inte, vilket jag är nöjd över. Jag har gråtit en gång förut i House och det var när Foreman blev dålig. Usch, jag hatar tråkiga och sorgliga slut. Säsong 5 kommer i höst, kan knappt bärga mig längre! Men nu är det Grey's Anatomy och Cityakuten som gäller!

Som ni förmodligen redan sett så har jag nu lagt upp dagarnas outfits. Kommer mer under veckan. Nu när det är fint väder ute och inte trist och grått så har man olika kläder varje dag, än under vintern då man bara har de vanliga gamla vintriga kläderna.

Idag har jag pluggat en hel del och kommer göra det imorgon också men inte lika mycket så ska se till att det blir lite bättre bloggning.

So far, so long!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0