Den sorgligaste låten och en dikt

Jag trodde jag hade fått bort känslan
Jag trodde jag hade lagt allt bakom mig
Men tydligen inte...
Känslan kommer fram
Gråten kommer fram
Längtan efter dig finns alltid kvar
Du betyder såå mycket
Jag kan säga redan nu att jag inte är kär
För det är jag inte
Verkligen inte
Men jag gillar dig så otroligt mycket
Du förändrade min syn på mitt liv
Du gjorde mig glad,
Fick mig känna mig nöjd över mitt utseende,
Fick mig känna mig värd att leva
Och det är viktigast
Jag älskar dig som en väldigt god vän
Och kommer alltid att göra
Jag vet inte vad jag skulle gjort om du inte fanns...
Will Always Love You



Evanescence - My Immortal

Olivia spelade denna låten för mig igår, och jag försöker att sjunga till den, men jag gråter bara
Jag tänker på två saker: Zita, min sköthäst som avlivades. Det var nog en av det jobbigaste dagarna i mitt liv när jag fick reda på att hon skulle avlivas. Jag blev helt tom av känslan. Jag kände ingenting, jag blev bara tyst och tittade rakt fram. Sen kom tårarna. Jag grät nog i en vecka.....
Sen tänker jag på en annan person som betyder sååå mycket för mig. 

En grymt sorglig låt men grymt bra! 


Kommentarer
Sara

Den låten är så sorglig!! Men bra att lyssna på när man behöver gråta lite grann :)

2009-07-11 @ 15:14:55
URL: http://saara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0