A lover of Twilight

Nu har jag precis kollat färdigt på Tiwlight. Fan, vad den filmen är bra! Jäklar!
Ffån hela början hade jag ingen aning om vad den ens handlade om, men nu fattar jag.. hehe! Jag har bara hört massor med folk prata om den och hur bra den verkligen är, och jag själv har bara sagt: kom igen!
Jag blev lite trött på detta Twilight- pratandes. Men nu fattar jag. Den är skit bra! Och jag tror just att jag blev kär.
I Edward Cullen då såklart! Nä, skämta, men ni fattar väl?
Man är inte kär i Robert Pattinson, utan man är kär i Edward Cullen.

Jag längtar verkligen till New Moon som kommer ut till vinter tror jag det är. Denna film kommer definitivt bli en favorit för mig just nu känner jag på mig.
Jag är lite ''besatt'' i den eller vad jag ska säga, som jag också var i High School Musical (men är inte längre). Men jag har ändå bara sett Twilight en gång.

Nu ska jag nog sitta här ett tag framför datorn sen lär det bli en ganska tidig kväll för mig eftersom att jag måste sova igen dem timmarna jag missat under veckan här. Men jag kommer förmodligen upp med mer inlägg under kvällen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0