090608 - Måndag

Hejsan! *host host*

Hur mår nì? Ja, som ni förmodligen redan visste så är jag riktigt förkyld här hemma men kämpar på för att bli frisk till slutet av veckan i alla fall.

Det mesta av dagen har bestått av olika långa sömnlurar och tv tittandes. Jag är redan på bättringsvägen, så nu gäller det bara att hoppas.

Jag kollade lite på Tyra Banks Show inte för så länge sedan där synska barn var med i programmet. Ärligt talat börjar jag fundera på om det är verklighet dem berättar eller inte. Men det verkar vara så fräckt med dem ''gåvorna'' dem fått. Seriöst. Ok, jag kan förstå om det är riktigt kämpigt för dem, men jag själv vill ha dem där ''krafterna'' vissa gånger.
Ni vet väl förresten serien Medium, som gick på TV4 under en viss period? Hon kvinnan, Allison DuBois finns verkligen! Dessutom var hon med i programmet under dagen. Gud, så söt hon är, men så svårt hon verkar ha det ibland alltså.
Allt som är med i serien har hänt henne. Allt!
Jag är helt tagen...

Jag tycker dock riktigt synd om barnen där som både var retade och mobbade på deras skolor. Jag menar, det har en mycket speciell ''gåva'', som kankse är riktigt svår att tro på. Men dem barnen kanske kan hjälpa er med nåt!?
Jaja, jag blev riktigt tagen när jag hörde deras historier.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0