090601

Tjenare!

Hur är det med er? Mig är det underbart, eller nästan då... Det är ju första juni idag, vilket innebär att det bara är 11 dagar kvar tills vi slutar skolan och bara 24 dagar kvar innan jag sticker ut på seglingen! Kan inte vänta längre!!

Det är så underbart fint väder ute och jag blir så arg när jag måste sitta inne och plugga, suck säger jag bara!
Suck, säger jag igen när det kommer bli riktigt dåligt väder under veckan! Usch, kommer på köpet också! Haha!
Det är tydligen någon jätte stor bal här ute i Lundagård, förmodligen för univesitetarna. Tjejerna är helt fantastiskt fina!
Jag längtar tills det är min tur!

Nej, nu ska jag inte deppa ihop helt för det. Jag kommer förmodligen inte att kunna blogga senare men om det händer så lägger jag upp dagens outfit och lite från nattens MVT Awards! Det var ju helt fantastiskt!


Hörs senare, för nu ska jag sätta mig och plugga!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0