Saknaden av alla

Hejsan bloggen!!

Hur mår ni? Jo, här på landet är det väl helt OK. Förutom att vädret har varit riktigt dåligt sedan i onsdags, ösregn varje dag. Men nu ikväll så kom solen fram och molnen försvann, så därför gick jag också ned till vattnet för att titta på solnedgången och bara tänka på livet. Men då började jag också tänka på seglingen. jag saknar alla oerhört mycket så att det gör ont nästan. Ok, jag kanske överdriver, men vi alla fick så oerhört bra kontakt redan efter första dagen och jag belv fäst vid alla väldigt snabbt. Jag saknar det jätte mycket. Speciellt dem som blev mina favoriter. Man får ju alltid sina ''favoriter'', men alla betyder ändå lika mycket!
Jag älskar er alla, och jag vet att vi kommer att hålla kontakten ändå. Det var ju som sagt inte lika svårt att säga hejdå som förra året, men de var nog bara för att vi alla fick så bra kontakt och för att vi då visste att vi alla skulle hålla kontakten även efter seglingen.

För några timmar sedan gick jag faktiskt också in på Facebook för att titta på alla bilder. jag lärde mig då också att lägga upp lite bilder. Haha, jag vet. Jag är jäkligt seg!!! Men jag fick till det till slut!

Imorgon ska jag och familjen sticka in till Göteborg, eftersom att lillebror faktiskt ska spela i Gothia Cup!! Han började ju för fanken spela fotboll för bara några månader sedan! Men jaja, han lär sig snabtt och är tydligen riktigt duktig!

Nu ska jag fortsätta se den otroligt hemska filmen Ondskan. jag kan bara inte gå härifrån!

Hejdå, så hörs vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0