Orsaken till Michael Jacksons död

Enligt olika källor och som jag har läst på bl. a MSN Starlounge, och så som jag uppfattade det, blev Michael Jackson dödad.
Några timmar innnan stjärnans död gav Michaels läkare honom en drog, en sån kallad propofol, under det sista timmarna i hans liv. Som tidigare rapporterats har stjärnans hjärtstillestånd orsakats av en mycket stark drog, då propofol, som används för att söva patienter innan operation. Hans läkare erkänner att han gav Michael drogen, men läkarens advokat säger att det inte var ordnat att orsaka Michael Jacksons död.
I förra veckan gjordes det en razzia mot läkarens klinik i Houston, Texas, där det stod att de nu utreder Michael Jacksons död som dråp.

Detta är hemskt!!! Detta är taget från MSN Starlounge, och som jag uppfatar det (och jag är nog inte den enda) så blev Michael Jackson mördad!
Det är otroligt otäckt detta, tycker jag. Kungen av pop, Michael Jackson, blev mördad av sin egna läkare. Men vad ville läkaren Michael egentligen?
Michaels död har orsakat att fler än 20 personer har begått självmord. Det är sjukt! Men om man tänker efter så borde dem människorna inte riktigt vara friska. Att de begår självmord av en stjärnans död. Ok, jag kan hålla med om att man verkligen blir ledsen, men att begå självmord, är inte OK.
Kungen av pop, var kungen av pop. Det var Michael som skapade pop-musiken. Nu när inte han finns så kommer musikbranschen kanske inte riktigt fungera som den ska, inte vet jag. Den popmusik som görs nu kommer inte kännas lika bra som när Michael levde, inte enligt mig i alla fall.
Usch, jag blir både rädd och ledsen av detta! Jag har lyssnat på Michael enda sedan jag var liten, och gör det fortfarande. Så det känns tomt nu när inte han lever. Men även om han är där uppe, så kommer han alltid att leva bland oss, hela tiden. Han kommer att finnas där och sjunga för sig själv, även om vi kanske inte hör det.

Tack, för att jag fick uttrycka mig.

Nog om detta, så sitter jag nu i alla fall och smsar, chattar och tittar på en film med Tom Hanks och Julia Robert.

Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0