Födelsedag

Tjoohoppsan!!

Hur mår ni? Jag mår helt OK. Det är fortfarande inte det bästa vädret här i Göteborg, men det kommer nu i veckan!!

Igår kväll satt jag uppe ganska sent och smsade med en kompis, och gud, vad kul jag hade!! En sådan bra kompis han är alltså!! Men det var en sak som störde mig, jo Chewie. Hans hjul gnisslar ju som in i helvete! Jag får smörja in det i olja idag. Jag la mig vid midnatt men somnade inte förräns vid två tiden inatt, haha!!

Mamma fyller år idag, och det ska vi ju självklart fira med kompisar. Jag har på mig ett par nya blåa, tighta, jeans med ett jätte sött vitt linne och en brun kofta. Allt fick jag faktiskt i förrgår, och tack mamma för det! Jätte fina saker!

Nu ska jag plocka ihop och sticka till grannen.

Ha en jättefin lördag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0