...!

Hej allihopa där ute i Sverige!!

Hur har ni det? Jo, jag själv sitter här i vardagsrummet på landet, tittar ut genom fönstret och tänker på livet. Hur bra och hur dåligt det verkligen kan vara.
Låt mig ge er några exempel.
Bra: När man träffar en sådan här underbar kille, som bara gör att man får gåshud, på ett bra sätt. Den killen som får sig att känna sig nöjd, får en att bli glad och bara känna lycka. Då man verkligen kan få känna värmen av honom. När man kan lägga sig på honom, lägga huvudet på hans bröst, och lyssna på sin killes hjärta bulta. Det är det underbaraste som finns.
När man kan lägga sig ner och bara mysa, pussas och kramas.
När man har kompisar som man verkligen kan tro på och alltid kan vara med.

Dålig: När man inte har en kille att mysa med. När man har en kille som bara får en att känna sig mindre och mindre värd. När man har vänner som sviker.
När man blir utsatt för mobbning, när man får elaka kommentarer av dem som egentligen bara är avundsjuka.
När det är så dåligt väder att man bara dööör!! Som det är just nu.

Det var väl just därför jag skrev detta, och kom och tänka på livet. Jag har absolut ingenting att göra. Vädret är pisst och jag har inte så många kompisar här på landet. Men som tur är har man massor med böcker och tidningar som man kan frossa i! Då man har kompisar som man kan smsa med heela tiden! Haha, jag har smsat med en kompis nu i dagar, och jag har riktigt roligt alltså. Det får mig att skratta och le som mest nu när man behöver det. Eftersom att det är ett sånt pisst väder, och att jag inte skrattat på länge...

Jag har inte bloggat så nu bloggade jag lite, hehe.

Nu ska jag gå över till grannen för att se om det finns nåt att göra där.


Kommentarer
B E A <3

Hoppas allt är bra med dig idag :)

2009-07-29 @ 23:00:52
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0