Avmönstringen 8 juli 2009

Hejsan allihopa!!

Hur mår ni där ute? Jag mår bra förutom att jag är oerhört deppig och trött.

Anledningen är ju det att igår var det avmönstringen på båten. Det var otroligt jobbigt och jag ville verkligen inte mönstra av. Det var hemskt att inse att vi inte kommer att få se varandra förräns om ett halvår, då det är avriggning på båtarna.
Vi alla fick en jätte bra kontakt redan efter första dagen och jag blev fäst vid alla oerhört snabbt.
Gråten kom inte förräns när kaptenen Casper sa '' Nu är kus S2C slut.'' Då  kom gråten. Men det var dock inte lika svårt att säga hejdå detta år som förra. Förmodligen beror det på att alla vi på båten fick en sån bra kontakt och att vi vet alla att vi kommer att hålla kontakten.
Jag fick mina egna favoriter på båten, men kommer sakna alla lika mycket!

Jag har inte skrivit dagbok eftersom att jag bara inte orkade. men massor av bilder har jag och jag kommer att skriva om resan när jag har tid och lust. Just nu är det bara så att jag gråter när jag pratar om det, pga av tröttheten och saknaden av alla.

Men just nu sitter jag här på landet och tittar ut genom fönstret då och då. Ösregn har vi här i Göteborg, vilket verkligen är jätte tråkigt. Det finns oftast inte så mycket att göra härute, men nu, nu finns det verkligen inget att göra! Usch!
Sen får jag nu låna pappas dator, vilket betyder att jag inte får göra nåt annat än att blogga och kolla mail här på datorn pga, av att skydda alla hans program och inte få virus i datorn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0