Welcome home Vanessa and Zac!

Vanessa Hudgens och av och sen pojkvännen Zac Efron går tätt ihop när de anländer till LAX Airport Fredag 30 Januari.
HSM 3 stjärnorna har precis varit i Japan och gjrot deras sista premiär på deras hit film High School Musical.

Jag har då gjort ett inlägg till under ketegorin ''Kändisar''. La till bilder från premiären och när de var på premiären.

Tack till JustJaredjr.com

zac efron vanessa hudgens back 09
Jag älskar hennes kläder!
zac efron vanessa hudgens back 14zac efron vanessa hudgens back 10

Bilder från premiären:


zac efron vanessa hudgens japan premiere 02zac efron vanessa hudgens japan premiere 04
Är dem inte söta?
Klicka för stor bild
Så himla snygg!
Click to view full size image
Inte den bästa bilden på honom...

Detta var nog de sista inlägget för ikväll.
Syns imorgon!
Puss!


Kommentarer
MOA

Hejsan. Mitt namn är Moa och jag är fjorton år, jag skriver om mitt liv som fjorton åring, om min vardag som består av skola, träning, teater, handboll, skolans nedläggning mm.



Jag skriver också mycket om musik, filmer och böcker. Jag älskar bandet Simple Plan och tvserierna Desperate Housewifes, One tree hill och Andra Avenyn. Jag skriver också mycket om mina egna tankar och åsikter om olika saker.



Skulle verkligen uppskatta om du ville följa mitt liv genom att läsa min blogg (;

Ha en bra kväll! Bye

2009-01-31 @ 23:02:04
URL: http://thereandthen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0