Utläst!

Hej all ni friska där ute!! Hur är de med er? Allt bra? Mig är det sådär. Ligger här hemma sjuk och läser och pluggar. Läste ut Oliver Twist inte för så länge sedan. Den var lite sorglig på slutet... Jag mår riktigt illa men SKA bli frisk tills imorgon. Ni vet väl antagligen att jag älskar skolan så jag vill vara sjuk så lite som möjligt, hehe. Ska snart börja läsa Röda Nejlikan lite snabbt så jag hinner läsa ute den tills imorgon och jag vet att jag kommer att lyckas. Kollade förresten in min svenska igår på fronter och jag är inte nöjd med vad jag fick. Hon tyckte att jag hade använt mig för mycket av Wikipedia men hon hade ju för i skjutsingen inte sagt att jag bara skulle använda mig av hennes stenciler. Jaja, jag får vara glad att jag överhuvudtaget blev godkänd. Men jag trodde ärligt talat att jag skulle få VG, men tydligen så hade jag fel..
Nu ska jag fortsätta läsa.
Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0