Mina nya kläder

Hej igen!!
Jag berättade ju de tidigare i veckan att jag hade köpt några nya kläder. Det blev då en top och ett par chinos byxor från Gina Tricot. Det blev också en sjukt snygg liten väska för 50 spänn från Gina Tricot där också.
Jag blev inspirerad från min största idol då som är en självklarhet Vanessa Hudgens.
Jag fick både tröjan och väskan därifrån.


En grån top från Gina Tricot. Finns i andra färger också.
Klicka för stor bild
Jag älskar hennes väska!

Lång och brun väska från Gina Tricot. Fanns på rean.

Väskan kan man ha när som helst!

Ett par lätta och ganska stora chinos från Gina Tricot

En enkel och snygg outfit som man kan ha när man vill helt enkelt. Man kan också bara ha jeans om man känner för det.

Nu blir det nog för denna gång.
Men inte på det sättet, det blir självklart fler inlägg senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0