Lunch

Hej allihopa!
Hur mår ni? - Nu är jag på bättre humör för att blogga så det kommer att komma upp många fler inlägg senare idag men just nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om...

Har precis ätit lunch då det blev bakadpotatis idag igen med kräftröra och hemmagjord kycklingröra.
Mums!! Sen blev det semla.
Recept för min kycklingröra:
en grillad kyckling (ta ungefär ett bröst och en klubba)
en burk créme fraiche
purjolök
curry
salt & peppar

Börja med att rensa kycklingen och skär sedan upp den i så stora bitar som just du vill. Ta fram en burk och häll i hela burken med créme fraiche och saffran (krydda till hur mycket smak du vill ha). Skär purjolöken i små tunna skivor och hacka den sedan grovt. Ta hur mycket purjolök du vill det är bara gott men glöm inte att ta av både den vita delen och den gröna blad delen. Blanda ihop allt med peppar och salt. Voilá! Där har du en sjukt god kycklingröra som du kommer att bli känd på!

Jag ska försöka att ladda ner bilderna från Kauai nu på andra datorn och sen se om jag kan lägga upp dem här på min blogg. Nu ska jag gå.
XOXO
Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0