Kauai

Hej allihopa!!
Nu var det ungefär 45 minuter sedan jag kom hem från taxin från Kastrup i Köpenhamn. Det var sjukt jobbigt att åka därifrån men förhoppningsvis så kommer vi att åka dit igen inom kort.
Kauai resan var det bästa jag har gjort i hela mitt liv ( förutom Gratia- resan som förändrade mitt liv... ) dock att den tog över 30 timmar. Jag är verkligen ledsen att jag inte har kunnat göra ''Dagboken'' men jag fick ''dataförbjud'' och så var det med de... Och om jag skulle blogga skulle jag vara tvungen att använda pappas laptop och då skulle han märka att jag hade varit där senast. Men nu kommer i alla fall dagboks resumé. Jag kommer inte ihåg så mycket av dem sista dagarna just bara för att jag njöt av den lilla sista stunden som var kvar.

Dagboken del 10, 11, 12, 13 & 14
De senaste fyra dagarna har vi bara slappat på stranden och har gått en ''hayking''. Då gick vi precis vid kanten av bergen och såg de ställena där dem bland annat har spelat in ''King Kong'', ''Indiana JOnes'' och ''Jurassic Park''. DEt var asballt förutom när pappa ramlade ner för kanten och gjorde sig illa ordentligt. Han ramlade inte bara en gång utan fem gånger!
Dagen då vi skulle ge oss av var jobbig. Det var den sista dagen att njuta. Vi har varit så lyckligt lottade att vi kan åka till ett sånt här ställe och bo så fint. Under hela dagen så badade vi och bodysurfade på Hanalei Beach. Vi åkte också till WalMart dagen innan för att shoppa lite. Jag köpte en tröja och så ville jag köpa en Neutrogena rengöringssak men det fick jag inte just bara för att jag skulle bara kunna använda den i typ ett halv år för man måste ha ''refill'' och den här saken har inte kommit till Sverige ännu vilket är lite dåligt. Den kallas för ''Neutrogena Wave'' och den verkar verkligen fungera.
Sista dagen blev vi bjudna på middag hos några bekanta som Axel och hans flickvän blivit kompisar med på en kväll. Maten var helt otrolig, det var nog den godaste lasagnen jag har ätit.
När vi kom till flygplatsen sa jag hejdå en sista gång och gick sedan in genom säkerhetskontrollen.

Nu måste jag lägga ner, men jag lägger förhoppningsvis upp ett till inlägg senare idag med alla bilder från resan.
Ps. Det är svinkallt här i Sverige...Ds.
Puss!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0