Ingen NOVA LUND

Hallo!!
Hur har ni haft det än så länge? Jag har haft det gött. Var på allmänhetensåkning förut och det var jätte skoj!
Några år innan jag flyttade hit till Lund så gick jag på konståkning men slutade för att jag tyckte att det var tråkigt, men det var ritkigt skoj att åka idag. Det var jätte många par där, det är så gulligt som en dejt. Perfekt dejt! Det var skoj att åka för jag har fortfarande konståkningskänslan i mig. Har också sedan jag kunde gå åkt skidor så då kanske jag har lite lättare för det...
Det blev ingen NOVA LUND idag. Mamma ville inte åka dit för det är tydligen lönedag idag och då brukar det oftast vara kaos där.
Här nere finns det bilder på mina favorit ansiktsrengöringmedel som jag sa att jag skulle lägga upp bilder på. Sen kom jag på det också att jag har stavat fel på CLINIC det stavas ju CLINIQUE.
Jag är heller inte röd i ansiktet längre vilket känns skönt.


N07 Soft & Soothed

CLINIQUE eye makeup remover

Min favorit: Neutrogena visibly CLEAR Blackhead Eliminating (finns på Åhléns)

L'OREAL HYDRAFRESH

Ha det gött!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0