Godisförbjud

Hej!
Hur mår ni? - Jag mår fint fint jag. Förutom att från idag så har jag bestämt att jag ska ha godisförbjud tills nästa jul. De låter länge va? - Saken är de att de inte alls är särskilt svårt. Jag har haft de i ett år för några år sedan så jag vet hur de är. Jag vet att jag är så här sjukt beroende av sött vilket inte är bra för då ökar sötsuget, risken för diabetes är större och man kan få hål i tänderna. Sen kommer finnar som jag helst vill slippa. Men jag sitter i alla fall här och äter mina bananchips som jag inte ätit på åratal. Vad gott det är!
Skolan idag var annars bra för att gå in på ett annat ämne. Vi var bara elva i klassen idag tror jag. De är sjukt läskigt! De är så många som fått den här vinterkräksjukan men jag har sån tur att jag typ aldrig får den. På idrotten hoppade jag höjdhopp igen och gjorde personbästa. 120 cm. Jag är mycket nöjd. Nästan alla lärare säger att jag har förbättras sjukt mycket sedan jag kom i sexan. Att jag blivit mycket gladare, trevligare och att de går mycket bättre i skolan. Jag är så glad. Svenskan gick också bra. Jag var dock lite nervös men de gick bra. Vi var ju trots allt bara sju i halvklassen av fjorton. Efter plugget stack jag hem och fick uppgiften att städa här hemma. Roligt va? Inte ritkigt... Men pappa kom hem sedan. Då fick jag mina saker. Mitt favorit läppglans (som en inte ser ut som ett läppglans), CLINIC Eye Make Up Remover och Neutrogena Oil Free Acne Wash. 
Imorgon sticker jag till Köpenhamn och är där med pappa. Jag älskar Köpenhamn! I Köpenhamn finns också en utav mina favorit äffärer. Gissa vilken det är? - Urban Outfitters såklart! Även om jag kanske inte köper nåt så älskar jag att bara titta i affärer. Jag shoppar typ aldrig. De är mest bara det att när jag börjat titta i affärer då kan jag bara inte sluta!
Men i alla fall. Har fotat lite idag så det finns självklart bilder här nedanför.



gjk
Jag idag då da. Jag har de nya läppglanset på men de syns inte vilket är de braiiga med det.
gu
Dagens outfit.
vanessa
Jag älskar denna paparazzibild av Vanessa Hudgens. Så otroligt söt!
Älskar den där outfiten hon har också.


Det kommer in ett inlägg efter detta så jag berättar om mina egna sminktips.

Ha de gött!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0