Gina Tricot

Nu har jag kommit hem från stan. Jag var på Gina Tricot och köpte en snygg grå top, ett par beige chinos byxor och en riktigt rockig väska med fransar på för 49 spänn! All kostade tillsammans 390 kr, vilket är billigt för såna här kläder.
Tar foto på dem sedan. internet har pajat här hema så nu använder jag pappas laptop. Jag får se om jag kan få igång internet sen då blir det ju självklart fler inlägg och bilder såklart!
Imorgon har jag ju sagt en väldigt aktiv dag som jag kommer att ha på alla tisdagar så jag kommer förmodligen inte att kunna blogga så himla mycket om jag inte lyckas blogga om nåt i skolan...
Nu ska jag äta fisk och potatis med smält smör, kokta rödbetor och stekta champinjoner. Mums!
Så ja, då syns vi sen då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0