Gårdagen & idag

Hej!
Hur mår ni? - Jag mår sådär... jag har haft badminton idag som inte var så roligt... och så har jag dåligt samvete för att jag inte har bloggat. Men nu ska jag!
Jag börjar med gårdagen. Skolan igår var bra. Vi hade sexualkunskap i skolan vilket är rätt roligt tycker jag. Dock inte att vi fick ''leka'' med kondomer på halvklass timmen. Det fanns kondomer med glidmedel på som jag bara tyckte var äckliga men jag menar kondomer är viktigt. Men vi skulle testa hållbarheten på dem genom att blåsa in luft i dem. Jag sköljde då  kondomen som jag skulle testa och blåste sedan upp den men lyckades inte eftersom att jag fick kväljningar.
Igår spelade jag också innebandy vilket var skit skoj!! Jag älskar innebandyn i skolan (jag vet att de inte är samma sak som på själva träningen) så jag bestämde mig för att börja på innebandy och det visade sig att jag kommer att fortsätta. De enda jag inte gillade med första träningen igår var det att jag har en så sjukt dålig kondition men den kommer jag säkert att fixa. Jag kunde inte fånga bollen, kunde inte ta emot passar och så men det fixar sig säkert, jag är ju faktiskt nybörjare så jag hoppas att jag kommer bli bättre. Jag har aldrig tränat så mycket och länge som jag gjorde igår så vet ni vad som hände när jag vaknade idag då? - Träningsvärk, såklart!! Det gör så ont att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Jag kan knappast sätta mig ner på en stol utan att det gör ont. Men det är bara att vänja sig...

Skolan idag har annars varit helt okej. Det var lite roligt på slöjden för Mohamed i klassen kan vara så himla jag vet inte vad. Men han kan ta så mycket på fel sätt. (Och Mohamed om du läser detta så ska du bara veta det att du har sagt till mig att du inte läser min blogg.) Jag har ju skrivit det tidigare i min blogg att jag gillar en av mina klasskompisar Felix men det är samma sak som jag gillar dig Mohamed. Han är bara en killkompis och inget annat! Jag vet, jag har skrivit att han är söt och snygg men mest söt men han är bara en kompis fatta det Mohamed! Man kan fortfarande gilla någon utan att  vara kär i någon. I så fall säger man ju att man är kär i personen!

Men nu på ett annat ämne. Jag försöker verkligen ''desperat'' att fixa en header men det går ju inte riktigt så bra som jag trodde. Jag ska försöka på andra datorn sedan då jag också lägger upp lite bilder från de senaste dagarna men nu nu blir det ''headertime''!
Ha det gött så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0