En kopia av Jesse McCartney

Hejsan!
Hu rmår ni? - Jag mår bra... Felix kom tillbaka till skolan idag... jag blev glad... Han är så snäll. Han är en kopia av Jesse McCartney! Jag kan inte sluta le när jag ser honom. Det är inte så att jag är kär i honom! Men han är så söt när han ler.
Annars har dagen varit bra. Sexualkunskap på biologin idag igen som vi hade förra veckan, det var riktigt skoj för hon skrev upp två ord på tavlan som jag inte alls trodde att just Lotta skulle skriva upp men den lektionen började bra i alla fall.
Jag har tänkt på att jag är otroligt dålig på att lägga upp bilder från mina dagar och jag ska bättra mig på det! Det är väl mest att jag är lat. Otroligt lat.
Pluggsöndagen blev inte så bra. Det blev en rolig julgransplundring och EYETOY3 istället men lite plugg blev det...
Nu har jag just satt mig här framför datorn och dricker en hemmagjord smoothie som är mums mums!
Recept: 2 bananer 
               2 dl vaniljyoughurt. MIxa allt i en mixer till den konsistensen du vill ha den och häll i lite frysta hallon om du vill
                                                   det. När du hällt upp det i ett glas kan du också lägga i en kula vaniljglass, då blir det ännu
                                                   goare'. Mums!

Nu ska jag kolla klart lite fler saker på datorn sen ska jag sätta mig ner och plugga.
Puss!



Jag är kanske den enda som tycker att han är lik honom...

Bilden är inte den finaste på Jesse McCartney men här får man i alla fall se hur
lik Felix är när man ser Felix le. Då ser man att han liknar Jesse.

Både Jesse och Felix är jätte söta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0