Bilder

Hej allihopa!!
Tack alla ni läsare för att ni läser min blogg, nu har jag nämligen slagit rekord på 35 besökare på en dag! Låter kanske lite men det är mycket för mig. Ett stort tack!
Nu lägger jag ner lite bilder från Hawaii men det kommer att komma fler.
Guud vad jag längtar tillbaka!!

j
Här sover Carl på San Franciscos flygplats då planet var försenat (eller snarare pioten...)
i
Welcome to KAUAI The Garden Island
u
När vi åt frukost första dagen...
u
Så här såg det ut utanför hotellet.
iu
Här sitter jag och njuter av värmen medans ni sitter där hemma i dunjacka.
iu
Den här blomman heter ''hibiskus'' och är tydligen Hawaiis national blomma.
jvkc
Första dagen på Hanalei Beach.
i
Piren och bergen vid Hanalei beach. Kauai's högsta berg är runt 1500 m hög och
är världens våtaste punkt.
io
Floden vid Hanalei Beach.
cjh
Hanalei Beach's flod.
jko
kickxlicklx
Mammas drink som smakade karamell på en restaurant i Kapaa.
icd
Någonstans utanför Kapaa.
cxkjl
Den nya klänningen jag köpte.
ic
Inte den finaste bilden på mig men jaja, så är det...


Kommentarer
Marre

synd att det var regn några darr

2009-01-25 @ 16:56:04
URL: http://marrwie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0