Avundsjuk, jag är så avundsjuk!

Hej på er där ute!
Jag har just läst en av Sveriges mest populäraste och bästa bloggares sida. Nämligen Kenzas blogg. Hon är ju så grym! Har det bästa utseendet, så grym klädstil, modell och har fått jobb på MTV vilket betyder att hon får träffa massor med kändisar! Det vill jag också göra men jag är glad för hennes skull. Men, avundsjuk, jag är så avundsjuk!
Jaja, jag kanske får uppleva det, i mina drömmar... Nej, men man ska alltid hoppas på det bästa.
Japp, nu är det fredag och vad ska ni hitta på förnågot? - Dricka och gå på fest? Jag ska stanna här hemma och äta en god middag med familjen äta lite chips och bullar och titta på Oliver Twist. Jag går inte på fester när jag är så här ung som jag är och dricker gör jag heller inte. Jag är noga med sådant där. Jag har satt en gräns. Jag ska vara minst 16 tills jag smakar den första ölen eller något sån.

Nu måste jag gå och förbereda middagen!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0