2008

En kortfattad resumé om mitt år 2008.
Mitt år har varit alldeles fantastiskt! Jag har varit kär i de mest sötaste killaran. Skolan har gått jätte bra, förvånanstvärt bra. Sommaren var den bästa i mitt liv. Tack alla ni på Gratia för en helt underabart år. Jacob, du är en bra, helt otrlogit rolig kompis. Du är rolig. Olivia tack för en bra sommar, du gjorde också mycket.
Tack Agnes, Anna, Tora, Karolina, Elise och Emma för en jätte bra höst när jag har fått vara med er.
Tack hela klassen för ett bra år. Många va er gjorde mig glada.
Jag ser fram emot 2009.



Kommentarer
Emma

Alltså Mandis jag är så avundsjuk att jag vet inte. varmt och fint och grejer. här är det kallt och slämmigt som vanligt gnägg!

2009-01-01 @ 16:36:22
URL: http://hopelosthead.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0