Vaknade med halsont

Gomörrn!
Hur mår ni och har ni sovit gott? - Jag mår inte bra. Redan igår så hade jag lite ont i halsen då jag svalde och nu har jag vaknat med jätte halsont. Det gör ont när jag själver och jag vill verkligen inte vara sjuk! Det händer så mycket kul nu i skolan så jag vill inte vara sjuk. Men annars så mår jag bra. Igår spenderade jag kvällen med att sitta framför datorn och inte kolla på film med familjen för dem tittade på Familjen är värre och jag tycker den är så sjukt dålig!
Hur spenderade ni eran fredagskväll?

Annars idag så ska jag bara ta det lungt så jag inte blir sjukare. Ska plugga svenska idag eftersom att jag inte pluggade varken igår eller i torsdags, eller jag pluggade lite....

Jag kommer att lägga upp fler inlägg idag bl. a då jag lägger upp del 1 av San Fransisco resan.

Hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0